Personprofil...

Har idag varit med en tjej på en högskola och gjort en personprofil=/..
Imorgon kör hon igång en test på oss i gruppen jag har.
Där hon kommer kolla om vi kan förändra något för att må lite bättre, ändra kosten, lite massage och små promenader  osv...
Min personprofil hon gjorde idag, gick över förväntan, klarade av att cykla i 12 minuter utan att ge upp=).
Fick skitont i mina knän, men skam den som ger sig..
Mitt blodtryck var lågt, men inget att bekymra sig över, däremot vet jag att det kan vara anledningen till min trötthet jag har=/. Min vikt var lite för hög, men det ska jag se till att ändra på....
men jag har inte trampat över det jag ska väga som max=)
Skolan var hur fin och trevlig som helst, hörde mig till och med för efter lediga jobb där hehehe..
Utan körkort och utbildning blir det ju inget annat än städjobb iof, men får se vad framtiden säger..

Idag strålar solen, det var hela -7 grader imorse..nu har vi + 1.8, snön smälter fort nu kan jag säga,
jippiieee!!

Våren kommer tillbaks=)

Kommentarer
Postat av: Ana

Låter spännande med personprofil.Ana

2008-03-05 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0