Pontus....

Idag fick jag veta av min väl informerade dotter S(informerar sin tokiga mamma hon)
att en viss Uggla skulle gifta sig=0..

Magnus Ugglas brors son Pontus Uggla=)

Alltid trevligt att få veta vad herr Uggla gör om dagarna..Han skulle bara veta hur djungeltelegrafen når fram ända till mig..mohahaha

Att Magnus har närvarat på detta bröllop är ju rätt givet, skulle bli förvånad om han inte...

Min dotter (S )kusin är kompis med en annan tjej som är kusin med den tjej som gift sig med Pontus=0..Hängde ni med där..Haha=))) Så då får man veta lite...

Bröllopet ägde rum i Åkersberga idag vid typ 15 tiden....

GRATTIS TILL BRUDPARET!!!

Kommentarer
Postat av: soffie

kul med bröllopp!
Hoppas du haft en bra kväll!!!

2008-03-08 @ 21:12:49
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Ana

Kul med lite information.Ana

2008-03-09 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0