Shoppingdag..

Idag ska jag o båda döttrarna iväg till lillstaden, shoppa presenter till yngste sonen S=).
Har ingen aning vad köpa=/, men något skoj lär säkerligen hittas=).
Har även funderat lite på en grej som är bra att ha oxå...kan ju inte här avslöja vad men funderar...
Här regnar det iaf idag, inget vidare,
men vi ska ju iof springa runt i affärer så lär väl inte göra speciellt mycket att det regnar=0
Jag hoppas dotter S snart vaknar, så hon inte dyker upp i em=0, lite sent för paketköp ju=/.
Jaja, hon kommer säkerligen snart=).
Glömde o berätta att det hade snöat här igår..puder typ, men ändå! Snö?? Nu?? Nej tack!
Men den försvann nästan under dagen..bara att vägarna blev super isiga under kvällen=0..
Men nu så, regn regn, och efter regn kommer sol, så jag längtar=).

Min son S fyller alltså 9 år på Måndag, han har planerat o fixat inför sin födelsedag ; vilka som ska bjudas,
 vuxna samt kompisar, vad vi måste köpa, tårta, mat mm., tom. vilka tider han vill att folk ska komma=0, så nu ligger lite varstans listor som han skrivit ,om allt som ska fixas, så senast igår ringde han upp några o undrade om tiderna passade=0, och jag hans mamma tänker inte hindra honom alls, han gillar verkligen läget Chef inför sin födelsedag, så därför låter jag han hålla på o fixa o planera=).
Tur bara han inte talar om för alla vad han tycker dom ska köpa i present oxå, mohaha..med honom kan man definitivt inte veta=/.
Men jag älskar honom, mitt lilla sjuver, alltid full av fart, skratt och disskutioner, och sagor han själv skriver, som ska läsas varje dag, himla bra dom,kan undra om han faktiskt inte rent av blir chef en dag=).

Nähe..nu väntar duschen och en Lördagsfrukost....


Kommentarer
Postat av: Ana

Här regnar det också idag.Vi ska till soptippen med en del bråte.Sedan tar vi nog en sväng ner til stan.Yngsta sonen har sovit över hos sin syster inatt.Båda tycker att det är lika roligt tror jag.Dottern har en katt som hon skaffade i höstas när hon flyttade hemifrån,det tycker sonen är toppen.Vi ska vara kanin vakt åt min brors kanin denna vecka när dom är i fjällen.Hoppas ni hittar lite på er shoppingrunda.Ana

2008-03-01 @ 10:03:17
Postat av: Ewa

Det är väl tur att han inte gör som min syster Å,s dotter E. Bjuder hem på kalas men säger inget till mamma! Den gången skrattade jag i dagar:-) Hoppas ni hittade ngt. Kram

2008-03-01 @ 10:52:30
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0