Shoppingturen igår=)

Igår Lördag var jag och båda mina döttrar inne i stan och shoppade,
 mest blev det presenter till sonen S som fyller år imorgon=).
Till honom hittade jag..........(kan jag ju inte skriva=0).

Shoppade lite annat oxå..som tex. nya handdukar, 2 rosa o 2 blåa=),
nice, dom behövdes efter min rensning, har inga kvar=0.
Sen "tvingade" min dotter S mig att köpa 2 toppar till mig själv och så köpte jag en skarf till dotter R, rosa såklart=).
3 st mat penslar, påsksaker, fjädrar o kycklingar till riset, en tunika och ett par leggings till dotter R..
Tror det var allt...ja lite mat med då=).

Kom hem till ett färdigdukat bord, där det serverades kotletter och pommes och sallad, supergott=).

Sen blev det att umgås med familjen och tv:n, så hann inte sätta mig här alls=/.

Snart kommer barnens farmor o farfar hit så nu blir det till att fixa fika o lite sånt....


Kram Mie
image13

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Det kommer bättre bilder.LOVAR!

2008-03-02 @ 17:18:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0