Sköter sig han ju..

maken alltså hihihihi....

Igår ställde han till det i köket ju.. en faslig oreda vill jag lova..
Damm efter sticksågen, jamenar sånt där äckligt damm som kryper in i varenda liten vrå,
 lägger sig som ett fint täcke över alla saker=/.

Maken fixade och donade, torkade och skurade....
JAG satt i soffan, rätt ilsken visserligen, men jag njöt av att sitta och vila mohahaha...

Tror klockan blev runt 23.00 då maken slog sig ner i soffan, aningen utmattad och sliten,
men oj så nyttigt för honom att städa, nu kan ju jag bli sjuk och sängliggandes i en hel vecka om så är,
 NU vet han ju hur man gör=).

En sak blev iaf galet igår..hålet han fixat i diskbänken blev för litet till den nya kranen,
johodå självklart ny kran med, som sagt så är jag ju gift med en rörmokare...

Så idag då vi var iväg till lillstaden, slank vi även in på hans jobb för att hämta något blaha blaha
man fixar nytt hål med, har ingen aning vad det heter jag inte...
Men nu så, sitter kranf-n där oxå...
Maken diskade tom. nu efter maten, skit kul det ju med ny ho och kran=). Undrar hur länge det varar???
1 vecka tippad...hehehe..

Jag är iaf nöjd nu, köket rent..hm host harkel...ja renare iaf
och jag kan nu luta mig tillbaka i soffan med mitt fredagsgodis=).

Sen blir det såklart: Så ska det låta, me like that=))))))

Ha en underbar Fredagskväll allihop!

Kramis kramis!



Steg idag: 6700 hm....

Kommentarer
Postat av: linda

Det är bättre än inga steg alls!
Och i morgon så fixar du nog till det ska du se!

vad kul att stöta på Lilla viola!

Och ja, visst går det bra för mig med vikten, är hur nöjd som helst!
24,5 kg skojar man inte om..*L*

2008-03-21 @ 21:43:23
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: linda

Listan ligger inne nu!

Vilken duktig man du har som faktiskt städade efter sig igen!
Och till råga på allt fick du lite nytt i köket!
Men ibland undrar man vad de tänker med..*L*

2008-03-22 @ 08:03:03
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0