Trötter..

Shit pommes..jag är såååå trött efter att ha rantat runt på stan med två av mina barn, den ena som bara ville in på leksaksaffären för att sätta sprätt på ALLA sina födelsedagspengar o en helt galen rosa shoppingsjuk snart tonårings tjej som ville kolla in ALLA kläder..jääääsp!

Köp blev det, sonen har inte många kronor kvar, han shoppade Lego och tv-spel=) Nöjd o glad son iaf=).
Sen provade dottern jeans efter jeans....sonen suckade, och kved över att det faktiskt var varmt med vinterkläder på sig o sitta o vänta=0...Fattar inte vad han mena????

Dottern fick till slut ett par skitsnygga jeans och en skjorta a längre modell, häftig brud där kan jag lova=).

Så..ville inte gå mer, så det blev till o sitta o döa på biblan i ca 45 min....jäääääsp!

Sonen var ju hos tandis...aha...1 HÅL!!!! Nu blir det till o hjälpa till med borsten på gaddarna hans=/. 

Nu någon slags mat..

Kommentarer
Postat av: Ana

Såg att du varit inne hos Uggla(visst är det Kul)Tur att det inte behövs så mycket för att glädja oss.

2008-03-04 @ 17:34:24
Postat av: Ewa

Jag är inte avundsjuk på dig alls! Men för sina små kan man nästan göra vad som helst! Kram

2008-03-04 @ 20:21:03
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0