Tvättdax..

Har kommit efter med tvätten och ja.. idag tänkte jag bara ta hand om mig själv, men med så mycket tvätt måste jag nog göra något omgående=/.
Hoppar man över en dag typ så svämmar hela tvättstugan över...Hua!
Och jag har hoppat över mer än en dag=/

Från det ena till det andra så;

Blev mina naglar mörkrosa=0..Jäkla dotter, måste vara hon som smittar mig så med detta rosa=).
Nöjd är jag och tror fötterna är desto nöjdare, dom är ju som nya=)
Nu skulle jag vilja ha sandaler så mina snygga tår syntes=).

Men snart kommer den tiden oxå=)

Kanjangen hjälpte mig, igår nös jag som en galning och nästäppan slog till, Helt återställt=)

Mie


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vi har lyckas skippa tvätten i 5 dagar. Och det märks..Att man aldrig lär sig. Och så är det så tråkigt att ta hand om det.Kram

2008-03-11 @ 10:49:51
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0