Flitiga vi...

Dottern och jag tog oss en till promenad, så himla skönt det känns då man verkligen tar sig i kragen o gör det!
Jag är himla nöjd idag oxå, promenaderna är nu avklarade och bara lite på cykeln kvar, det tar jag alldeles strax=).
Bara ryggen som säger ifrån just nu, har haft fasligt så ont i skulderbladen, brukar få inflamation i dom nu på våren, så bäst att passa sig så det inte blir en kraftig sån=/.

Tycker iaf det känns roligare med promenaderna när dottern hänger på!
Hon o jag går i samma takt, så vi matchar varann himla bra!

Ska kolla lite på den sida med mat tips jag fick av Pesan, och fundera om jag oxå ska ta 10 dagar med Detox!
Såå himla gullig denna norrlänska tjej, pigg och glad, så man kan inte bli annat än GLAD=))) Måste säga att då jag känt att allt gått åt skogen, kommer hon alltid med bra tips och råd och sen just detta glada får mig att bli lite gladare=)) Tack du rara Elin=).

Jaha efter cyklingen blir det väl att krypa upp i soffan en stund och kolla på tv:n...Sanningens ögonblick måste ses=).
Om inte nästa bok lockar mer än tv.n....Drömhealern/Adam är vad jag fastnat så för!

Ha en underbar Söndagskväll!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja det vore ju bra om vi blev fri det...om inte åker det på tippen då:))

2008-05-18 @ 19:28:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0