Krasslig=(

Igår kan jag inte påstå jag skötte min träning...sjuk, hängig och allmänt seeeeg=(.
Pallrade mig så ner till affären och inskaffade mig Kanjang, brukar hjälpa nästan jämt, denna gången oxå, MEN jag är fortfarande seeeeg och svettas så fort jag gör något!
Halsen kliar lite men den blev mycket bättre av Kanjang.som jag nog överdoserade igår, tog 4 gånger, kanske man inte ska, men allt för att slippa bli sängliggandes=).
Iaf blev det bara 1 promenad igår om jag nu kan kalla ner till affären för promenad, fick stanna flertalet gånger på väg dit och hem för att kroppen inte ville som jag och benen ja..dom kändes som kokt spagetti=(.
Sen gjorde jag några situps istället för cykel, cykling hade jag inte klarat!
Så ska iaf försöka mig ut på promenad idag, och en liiiten cykeltur blir det nog iaf=).

Måste säga vi hade stans konstigaste väder igår= solsken, spöregn, solsken, spöregn osv...inget vidare!
Idag skiner solen MEN stora moln kommer, ÅSKA???!!! NO! Jag klarar mig utan TACK!

Imorrn ska seeeega jag jobba några timmar på dagis=Kul=).
Sen är det Fredag Jiiihooo! Då ska jag på endagsutbildning, hoppas den ger mig något och hoppas Å överlever min son hihi! Nä han sköter sig nog, brukar han säger Å. Vet inte när jag kommer hem, men hoppas inte på sent!
Måste även åka tidiga bussen 7.20 =(( och det betyder att sonen och dottern måste fixa en halvtimme själva, men en gång bara så här blir nog inga problem! Men hönsiga jag gillar inte att lämna dom om så bara en morgon=(.

Nu ska jag nog ta en tupplur på soffan, orkar inte ens sitta här!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här var det igår sol, regn, hagel, sol, regn =S



Vi kaaaaanske kommer upp redan på Torsdag, vi får se.

2008-05-21 @ 11:14:00
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Elin

ååå.. tack så hemskt mycket :) Vi trivs så hmla bra - nu e jag emst sugen på att börja med balkongen :)

2008-05-21 @ 11:17:19
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Ana

Krya på dig.Ana

2008-05-21 @ 12:16:51
Postat av: Fjärilen

Jag hoppas att du också får en alldeles underbar dag ocha tt du blir frisk snart. :)



Jodå, det går alldeles jättebra med hunden, hon är så livlig så, man kan knappt tro att hon är sjuk. :p

2008-05-21 @ 13:46:16
URL: http://psykfallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0