Måndag!

Joho igen då!
Hoppas alla mammor i detta avlånga land fick en underbar Morsdag, själv hade jag det ..nästan=).
Så här blev det: SLUTA INTE MED NIKOTINTUGG EN MORSDAG!! HA ALLTID ETT PAR 3 I RESERV INF:R V"RSTA ABSTINENSEN ...kan vara bra! Efterkloka jag!
Sur o grinig och V"RSTA abstinensen efter nikotin har jag...somnade efter 3 i natt! F/n shit.....
F[r se om jag vill^kan fullf;lja detta(. Jaha och ser bokst'verna konstiga ut??? Dom 'r inte heller p[ topp en s[dan h'ra M[ndag! S[ jag kan ej g;ra n[got [t det!

Fick strumpor av 2 yngsta barnen som det st[r> V''rlden b'sta mamma p[...
Sen av dotter S fick jag> En bricka i rosa med likadana blommor som h'r i blogen, te, en mugg som det st[r Min mamma p[ och f;r att inte tala om innuti, s;tnos hon).
Och en bok som jag b;rjade l'sa inatt d[ jag inte visste vad ta mig till???!!! Superbra den boken. Heter..Bakom st'ngda d;rrar..en sann ber'ttelse!

Nehej nu [ker mina ;gon igen, vill inte h[lla sig ;ppna dom inte, sova ska jag om det g[r!


Just det ja...lurade dig liiiite S..du fr[gade om det var du som var n'sta hihihi...Magnus kom med han ox[ sen s[ 'r det du!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann

Näpp med barn i huset stjäl man sej tid:)

2008-05-26 @ 12:42:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Elin

ha en rba dag du med :) / svullen i halsen & febrig Prinsipesa

2008-05-26 @ 13:55:41
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0