Måndag igen..

Ja så var vi där igen då....
Igår var vi iväg och hejade på sonen..tyvärr förlorade våra knattar med 6-2, stackars barn=(, aningen besvikna, MEN dom vann iaf förra matchen, så nya tag nästa gång!

Solen har tydligen tagit semester idag, inte en skymt av den här....kanske den kommer?!
Vi skulle få sommarvärme på Fredag med=))), 20+ från imorrn och hela 25+ på Fredag, inte tokigt alls det!

Funderar på vad jag ska hitta på idag hm hm.....

Putsa fönster?..
Städa klart garaget?..(söliga jag)
Dricka kaffe hela dagen?..
Sova?..
Läsa?..
Gosa med katten?..
Bara vara?..

Det lär visa sig....Nu ska jag maila några och sen fixa 2 telefonsamtal, Sen får jag se vad som händer...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Synd du inte bor nära då.Hade i kunnat fika i solen hela veckan:))

2008-05-05 @ 09:09:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0