Måndag med allt vad det innebär...

Nä jag tänker INTE beklaga mig över att det är Måndag!
Måndagar innebär att barnen är i skolan, jag får ett par timmar för mig själv
och kan genomföra min avslappning i lugn o ro=).
Sen blir det även en fm promenad och ikväll är det så åter dax att ta hand om fossingarna=fotbad!
Så varför beklaga sig?!

Solen skiner över vår lilla by denna Måndag, det verkar tom. bli varmt,
så absolut denna Måndag kommer bli underbar=).

Ska ta och leta efter fler recept till matlistan, kolla upp dotterns läxa och sen hänga tvätt,
sen så bär det iväg på en uppfriskande promenad!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jo det är nog så.Bara jag som har lite bråttom:))

2008-05-19 @ 09:10:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ana

Här är det kallt som bara den ,vi har haft frost inatt.Jag täckte över blommorna får se om dom klarar sig.Mina leder mår inte så värst bra när vädret svänger så här.Nej man skulle bo i ett varmt land året om.Ha en skön vecka som vi får hoppas bilr varmare än vad helgen har varit.Ana

2008-05-19 @ 10:25:17
Postat av: Ann

Ja det verkar så om man lyssnar på dom som vet! ;))

2008-05-19 @ 11:47:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack, tack.. min vecka började dock inte så bra.. nackspärr :(

2008-05-19 @ 13:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0