Omöblering o tapetsering!

Då jag/vi inte har råd att fixa vårt sovrum just nu, ( det är så mycket annat hela tiden), så kom jag att tänka på vår pyttelillafulatoalett en trappa ner, som givet ALLA gäster väljer att använda=0.. Den fixar vi till nu tänkte jag....
Frid o fröjd, då jag alltid tänker billigt och räknar billigt=).
Jag vill ha bröstpanel"vit" och resten av väggen i nån snygg tapet och sen har vi klinkers kvar sen tvättstugan, f-n så smart=) Och inte att glömma, sonen lovade billigt rabatterat pris på panelen från hans jobb=).
Så mitt i allt tänkande kommer den rosa galna dottern R jag har "älskade sötnos", och säger: När ska jag få en garderob ni lovat sååååå länge??? Dåligt samvete=jag....
Sen alla hennes planer på om möblering på hennes rum=)))...Det lilla rummet går inte direkt att möblera om!
Så nu ska jag "lovar" hjälpa henne + fixa den pyttelillafulatoaletten, så blir gästerna glada och dottern ja.....

Nu Desperat H....

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

Klart vi kommer och hjälper dej!:))

2008-05-28 @ 05:12:03
URL: http://://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0