Torsdag och Fredag

Hann jag ju inte berätta om..
I Torsdags var jag på dagis..blev en lång dag där och efter det även vårsoare i dotterns skola, sen var jag trötter!
Igår var jag iväg till N-je på utbildning, trodde inte jag skulle komma iväg då allt körde ihop sig!
Började redan på torsdagen, då sonen S plötsligt protesterade! Han ville inte vara ensam hemma denna halvtimme!!
Ensam och ensam..med sin syster R!
Han grät och var helt förtvivlad..stackaren=(.
Jag tänkte bara: Nu skiter jag i denna utbildn. och blir hemma!
Dotter S och hennes sambo som åkt ut hit redan i Torsdags ryckte då snällt in, dom skulle se till att komma kl.7!
Lättad var jag....kanske...
Sen var det Å som skulle ta min älskade son efter skolan, halv 2 till ca 4....
Bara det att hon skulle till Sthlm och lämna sin dotter hos pappa....
Meningen var att min son nr 2 (D) skulle ta över då han slutat jobba...men det skulle vara runt kvart över 4...
Då Å behövde åka 4 blev detta inte bra...
Jag visste inte när jag skulle komma hem...men Å kunde ta med sig min son till Sthlm..hmhm..sonen skulle ha fotbollsmatch kl 18.30 och vara där redan 17.30...trassel trassel!
Så dotter S och B fick åter rycka in! Dom skulle vara här halv 4 till sonen D kom från jobbet runt kvart över 4.
Snacka cirkus det var här!
MEN iväg kom jag och hann tom. hem med 15.25 bussen, så jag var hemma igen halv fem=).
Sen var det bara att fixa mat och dra iväg till sonens match! Dom vann!!! Jiiihaaa 9-0 ..vilka killar!
Vilka underbara människor jag har omkring mig=))) Som ställde upp på detta viset=).
TACK Å och alla mina barn för ni hjälpte till denna dag och löste det så smidigt! Ni är guld värda!
Trodde faktiskt ett tag att jag skulle bli hemma=). Utan er hade jag definitivt INTE åkt!

friendship_5.gif

SEN på kvällen blev det självklart UGGLA!
Hur ska Fredagskvällarna bli nu?!

Ha en underbar Lördag..nu ska fixas till sonen D!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja otroligt faktiskt

2008-05-24 @ 15:02:17
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0