Detta har vi köpt idag...




Nu är inte detta vackra bord tänkt till mig, dotter R ska ha det som sminkbord=).
Underbart vackert!
Billigt var det oxå, endast 400:-
Brukar vara dyra dom!
Bordet ska slipas och sen målas vitt,
jag har absolut helt förälskat mig i vitt!


Dagen för övrigt tog jag mig igenom, från att ha varit på mitt vanliga jobb till att efter det varit fritidspersonal och sen städa fritids och dagis med, känner kroppen sig nu en aning mör!
14 härliga barn var det på fritids denna dag!
Öronen känner sig rätt nöjda vill jag lova..

Maken pysslar omkring i sovrummet, fixar o donar hahaha..
Han som inte ens ville renovera där=0
Vad hände tro???
Glad han är nöjd, jag är absolut helnöjd, sover som en prinsessa jag=))).

Glömt att berätta att jag vann i min dotters tävling, en bodylifting kräm nånting, skitbra det ju, och jag är sååå glad=))).

Nu ska jag läsa lite bloggar, en är iof redan avklarad, men någon hittar jag säkerligen!

Ha en underbar kväll allihop

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Lina

GUUD SÅ FINT NI FÅTT I SOVRUMMET!

kommer och sover mellan er där någon natt hehe nej då :) men ska bordet verkligen bli vitt när allt går i svart och rosa? :P KRAM PÅ ER!

2008-11-06 @ 20:24:20
URL: http://juniolsson.blogg.se/
Postat av: soffie

å det va ju jättesnyggt,

va roligt att maken kommit igång med att fixa så det blir lite snyggt hemma:O

ha en goo kväll

2008-11-06 @ 20:28:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vilket nice bord, me like :)

2008-11-06 @ 20:51:20
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0