Fars dag!

Fars dag idag!
Inget fika i sängen, men väl framdukad frukost var det till far i detta huset denna Söndagsmorgon=)
Ett paket från barnen oxå!
Annars är jag idag trött, jättetrött faktiskt, fast vi kom hem i tid, redan 23.00!
Tänk vad några glas vin kan göra! Nu blir här paus på vinfronten!
Gott att äta och gott att dricka blev det hos vår granne igår=).
En enorm smörgåstårta hade hon gjort, fullspäckad med räckor!
Även hade hon bakat en tårta och en kaka, mycket gott fick vi i oss, känns i magen idag det=/.
Glömde fota vinflaskan, men fylld med olika snören var den iaf!
Idag blir vi hemma och bara är=). Vill inte göra ett smack denna Söndag! Kanske en promenad möjligen, men det lär visa sig!
Igår då vi kom hem och kollade lite på Beck, den hade ju hållt på ett tag, men jag har sett den förr, men iaf, jag var himla trött och garvade minst sagt åt allt (inge påverkad av vinet utan jag blir full i garv då tröttheten tar över) så säger ju Micke P i filmen:
Det är inte pistolen du ser...det är kuken!
Hur jag garvade, kunde inte sluta heller för den delen mohahaha..han är störtskön denna Micke P=).

Nu ska jag runt i bloggvärlden en stund...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh faaaaaaaaaaaaaaaaan vaaaaaaaaaaaaaaaaad gooooooooooooooott med smörgåstårta och "vanlig" tårta. INTE ETT DUG suktad just nu ;)

2008-11-09 @ 13:31:31
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vinnaren i tävlingen denna Söndag är dragen, kika in och se om det vart du!

2008-11-09 @ 18:14:04
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0