God tanke..

Hade tänkt hinna med fasligt mycket nu då sonen går lång dag, han kommer hem ca kvart över tre=).
Och vad gör jag, sätter igång datorn, ja då jäklar får man mycket gjort va!
Men snart ska jag plocka och fixa lite, sånt som brukas göra vid hemkomst...
Tvätt, plock plock, och planera middag är väl vad jag tänkt hinna med idag.
Regn hade den här dagen att bjuda på, massor av regn, usch så trist=(.
Men många ljus är nu redan tända!
Vad lite ljus kan pigga upp va=). Nice nice..

NU "råkade titta ut" är det SNÖblandat HUA!!! Dax för maken att byta däck "Läser du detta..skynda dig!!!"
Hur jag tjatat på han, maken alltså, om dessa däck..men nähe då..Förra vintern väntade han så pass att snön kom, gillar jag inte! Byt nu!

Igår ställde vi in sänggaveln, som nu är målad och klar, förutom en grej som ska fixas på den...tjusigt=))) Ska ta och fota den och lägga ut senare, förbannat bra gjort av svärsonen! Tack tack=).
Tung var den då, jäklar vad vi fick kämpa upp för trappen med den, jag trodde minst jag både skulle få det ena än det andra, som typ framfall osv. Ja jag är ju inga 20 längre! Men upp kom den!
Fina praktiska hyllor har den med på sidorna sk. bokgömma=). Jag är helnöjd!

Får nog återgå till mitt nu....


Kram!

Kommentarer
Postat av: linda

Du ska vara glad för det snöblandade...här vräker regnet ner!!!!

SUCK!

Ingen tillstymmelse till jul...

(förutom mina tre tomtar!..L

2008-11-18 @ 14:57:28
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0