Godmorgon!

Vaknade redan sju idag och masade mig upp!
Har inte hunnit med och adventsstäda, så det är vad jag pysslar med nu=).
Sonens rum får sig även en genomgång.
Igår var vi till Drottninggatan och julhandlade, men fick ändå bara tag i en enda julklapp!
Alldeles för mycket folk var där och man blir något matt efter en sån dag, så idag bär det av till N-je istället!
Letar efter en jacka till dottern, ingenstans finns hennes storlek...typiskt!
Kollade på nätet nyss men dom var slut där oxå! Och den måste hon bara ha!
Nu vaknade sonen S och undrar just vad jag pysslar med hahaha, jojo han har en mamma som är morgonpigg=).
Dax för en kopp te tror jag, frukosten får allt vänta, vill röja klart!

Trampat på crossen har jag gjort i helgen oxå, 6 km varje dag!


Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Elsa

hejhej, finfin blogg du har !

Kika gärna förbi min!

Pusspådig.!

2008-11-30 @ 11:42:58
URL: http://elsasvensson.blogg.se/
Postat av: linda

Hoppas helgen varit bra!

Har ni något vinterväder?..

Här är allt grått och trist,

Men jag julmyser ändå!!...L

2008-12-01 @ 13:02:10
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0