Kväller tyst och tomt..

Kom nyss hem från dagis..
Alla här hemma hade åkt iväg till badhuset!
Tyst och tomt..
Njutbart iof=).
Katterna sover och jag sitter här.
Undrar vad jag då ska hitta på???
Behöver rensa och torka ur kylen...."har ingen lust"
Behöver torka lite i köket, bänkar och så...nja..kanske!

Tror jag ska sitta här ett tag och njuta av det tysta=).
Gräsligt ont i magen har jag, gjorde så ont då jag var på dagis så jag var svimfärdig=/.
Men nu känns det något bättre. Ska ta och kila till läkaren någon dag och kolla upp vad detta är, jag vet att jag iof har brock i magen, kan det vara det som gör så in i he...ont???

Ingen trampning på crosstrainern idag då magen känns som den gör.
Får bli dubbelt upp imorgon!

Ha en ljuvlig kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

God kväll !

Bra att du kollar upp magen, är inte att leka med..

Må så gott !

2008-11-17 @ 19:44:41
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Ann

Hahah! Ja just nu är det ju rosa vitt och svart:)

2008-11-17 @ 19:58:52
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0