Mitt hjärta!



4 underbara barn har jag!
4 underbara härliga barn!

Detta är min underbara äldsta dotter=)
Hon har ett stort stort hjärta av guld!
Hon är:
Snäll, omtänktsam, rar, givmild, ärlig, charmerande, söt och vacker!!!
Men hon är mycket mer än så!
Dessutom är hon min=).
Jag är stolt över mina barn! Mycket stolt!
Som mamma tycker man att man har dom bästa barnen...
Men jag har banne mig det! Absolut!

Jag är mycket rädd om mina barn.
Jag ställer upp i ur som skur!
Jag finns alltid för dom!
Jag vill att dom ska ha den bästa framtiden, det är dom värda!
Jag är själv ärlig och rak emot mina barn, och det har ju sannerligen gett resultat.

Mina fina underbara under=).

JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Elin

åh så vacker... nja jo.. det lutar mot att sluta.. tyvärr...

2008-11-04 @ 20:16:27
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Åza

Så har du bra vännnnnnnnnnnnnnnnner med el hur?????

2008-11-04 @ 22:06:25
Postat av: Sandra

<3

2008-11-05 @ 08:55:23
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0