Rara barn=)))

Idag då vi åkte hem från skolan var det några barn som pratade i bussen, ja nu pratar dom ju jämt och ständigt=).
Brukar vara rätt stojigt på bussen.
Men iaf man smålyssnar samtidigt som man försöker vila en liten gnutt efter dagen!

Barn 1: Alla är ju kära i honom
Barn 2: Näeeeee
Barn 3: Jooooooohoooooo
Barn 1: Jamen jamenar S och inte den du menar
Barn 2: Jaha men då fattar jag
Barn 3: Jamen liksom ALLA är ju kära i han!!!
Alla barn: Jaaaaa!
Barn 3: Jag känner han mest
Barn 1: Och???
Barn 2: Hon frågade chans på han men han sa NEJ!
Barn 3: Mmmm, men man behöver inte va ihop....Hans mamma är rätt cool förresten! (" Hahaha, det råkar vara jag det!)
Barn 1: Cool?!
Barn 3: Jaaaa, min mamma är liksom..."lång tystnad"...nästan tant "fniss" Mie är ju en....tjej=) ("mohahaha")
Alla barnen: Fniss!


Ja sen fortsatte det med det ena än det andra.
Men hur jag log där jag satt, =))). Hahaha..Ingen tant här inte hahaha!
Min son S tycker iof att det är pest och pina att tjejerna är kära i honom, själv tycker jag det är rart=))).
Ljuvliga barn alla dessa på skolan! Trevliga och gulliga hela bunten.



Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: linda

Visst har hon gjort samma operatine som mig, men jag vet inte än om hon också har titthål eller blivit öppnad helt.



Sådant känns bra att höra!...L

2008-11-19 @ 16:13:10
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Sabina

aw söt du är!!



Äh gå fram till spegeln och ta på dig något sexigt.. du har säkert fin kropp :) man måste lära sig älska den bara!



HUGS IDOL SABINA

2008-11-19 @ 16:39:55
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: soffie

underbart att få höra det om din son och att du är en tjej å ingen tant,

hihi härligt,

jag å dottern som är 15 skulle käka på lasarettet då frågade expiditen ska ni ha delad nota,

fniss va skoj när de tar en för en kompis å ingen mamma!

haha det kommer jag leva länge på,

2008-11-19 @ 18:45:29
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha vad kul :) flickfavoriten Simon ;) Och JA du är coolare än alla andra mammor, håller med barnen att du inte är någon tant utan en tjej mer ;) Du tycker ju om samma saker som jag gör typ :)

2008-11-20 @ 09:07:23
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0