Slitet fortsatte även denna dag..

Då vi vaknade idag var det bara att stoppa i sig frukost, sen var det igång igen...
Slipa och måla, MEN NU tror jag banne mig den sitter, färgen alltså hahaha...
Skam den som ger sig...

Tapetseringen igår kväll gick förträffligt, f-n helt fantastiskt, och så grymt snyggt sen=))): Ala 2 timmar=).
Helt rätt den vi valde, suuuuper snygg! Vi kommer banne mig ha ett supersnyggt sovrum=).

Målat taklister idag oxå, kvar är nu att måla golvlister och foder runt dörrarna och runt elementet. Men det är ju även ett pillergöra och kommer ta ett bra tag=/.

Vi väntar gäster ikväll och ska fixa till god mat snart, så sovrummet tar nu paus för resten av denna Lördag, skönt att andas lite emellan oxå.
Här bjuds det idag som förrätt: rostade toast med stekta kantareller, till varmrätt serveras klyftpotatis "egna" och honungsmarinerad file´, och vinsås, dricka till är valfritt men 2 flaskor vin finns=). Efterrätten har jag ingen aning om då våra gäster tar med sig det=), spännande överraskning!

Så nu efter en lång varm dusch ska jag fixa till kaluffsen en aning, sen ska här kockas=).


Bilder kommer, hinner inte riktigt med det nu, blir gästerna inte långvariga så kanske jag hinner lite senare..kanske=).

Ha en härlig Lördag, jag tänker definitivt ha en=).

Kommentarer
Postat av: Åza

Gick det bra nu på lördag med middag m m...Hoppas vi kan höras typ under sön em el måndag dag när du har hittat hem från jobbet och jag har sovit klart..Kram från Åza

2008-11-01 @ 20:18:35
Postat av: linda

Hoppas du fick en härlig kväll!

Och att tapeterna satt uppe idag också..L

2008-11-02 @ 09:34:56
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0