Snipp snapp snut...

Så var snart denna Söndag slut!
Varit hemma hela långa dagen! "förutom en sväng till dagis och även iväg med återvinning!"
Denna dag kändes lååång!
Konstigt?!
Undrar varför vissa dagar känns så lååånga?!
Tog och fixade fötterna med ett varmt och uppigande fotbad för ett tag sen, underbart=).
Så nu är dom lika fina som små babyfossingar haha=).
Kikade på en film med, som sonen S köpte häromdagen: Bron till Terabitia!
Den var faktiskt bra, lite synd att en dog i den bara..snyft=(, det var allt lite sorgligt!
Sonen S är hos våra grannar denna kväll och spelar bingolotto tillsammans med dom, kul för honom skulle jag tro=).
Kan riktigt se hur han sitter där och duttar med pennan och hoppas på vinst=).
Blir lite senare sänggång för honom då, hoppas han orkar upp imorgon, han behöver verkligen sina sovtimmar!
Själv dimper jag till sängs runt 22.00 eller 22.30 annars orkar inte jag ens.
Imorgon bitti ska jag nog göra smootie som frukost, lite småsugen på det redan haha, men jag tycker frukosten är det bästa som finns av alla målen.
Denna smootie blir det iaf:
Soyamjölk
Jordgubbar
Banan
Lätt som en plätt och dessutom både nyttigt och gott, barnen älskar mina smooties!

Tvättat har jag gjort hela helgen, så nu är korgen tom=))). Skönt!

Snart Måndag igen då, hoppas den går lite fortare än denna dag=).

Ha en ljuvlig kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Nygammalt

Vad härligt att ha fixade fötter. Mitt fotbad står och väntar på mig- ovanpå garderoben!!! Ha ha.

Roligt att du är med i min tävling.



Kram.

2008-11-09 @ 22:09:00
URL: http://nygammalt.blogspot.com/
Postat av: Ann

God morgon raring!

2008-11-10 @ 05:32:13
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Åza

Ha en bra måndag kompis min! Åza

2008-11-10 @ 07:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0