Blod svett och nästan tårar!

Allt blir inte som man tänkt sig alla gånger! En stor SUCK!
ALDRIG mer ska jag MÅLA väggar som en gång varit tapetserade! Aldrig "hoppas jag lärt mig=)"
Slipat ooooja!
Målat och svurit, japps det med!
Fått skära bort NYA bubblor som uppstod då jag målade idag, och som nu maken spacklat inför nästa tag imorgon!
Fy f-n säger jag! Dessutom jobbar maken med, så jag får stå och svära för mig själv! Mindre kul!
Jag håller alla tummar och tår att allt lyckas och vill som jag vill imorgon=).
Så tapeten kan komma på sin plats! "längtar"
Iaf kommer det dröja innan vi utför nästa renovering i detta hem!

Bilder kommer, absolut! Ska försöka ta ett redan imorgon på den besvärliga målningen!
Jag gillar annars att måla, snabbt och enkelt har jag tyckt, men så var inte fallet denna gång...Icke!

Lovet rusade iväg, planeringen höll inte riktigt, men förhoppningsvis blir det klart snart.
Dessutom var jag ju på utbildning i Tisdags, rätt intressant det här med mat och hygien! Fast jag redan kunde så gott som allt, utom då vad alla dessa bakterier av de 100 sorter heter, dom är kluriga dom!
Och Onsdagen gick åt till att hjälpa makens morfar...
Så ont om tid kan tyckas=(.

Idag kom mitt hjärta hit oxå, pratar såklart om favoriten L, sonens förre flickvän...åh vad jag saknat henne!
Jobbigt det där när man fastnar för någon som ens barn hittar och sen tar det slut mellan dom=(, jag kan ju inte lägga mig i mer där, där går ju gränsen som mamma! Men den kontakten jag har med L kommer jag aldrig släppa! Kom snart igen=))).

Just nu regnar det fasligt här, blött och kallt, bara biten bort till dagis gjorde mig dyngsur! Usch!

Straxt blir det soffan tillsammans med en stor kopp te, barnen sitter redan där och maken bläddrar igenom posten.

Ha en ljuvlig afton...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja den var ju bra ;D Hoppas du vinner nu då :)



2008-10-30 @ 20:04:29
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Lina

Absolut kommer jag tillbaka :)

2008-10-30 @ 20:19:36
URL: http://juniolsson.blogg.se/
Postat av: soffie

ojoj vad jobbigt det blev med bubblor i färgen men resultatet bev bra till slut hoppas jag,

brrr här är det minusgrader nu,

ha en bra kväll

2008-10-30 @ 21:19:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Elin

det b var väldigt trevligt :) nu e ja dock hemma och ska sova

2008-10-30 @ 23:55:14
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Men att det ska jävlas så! Tog ni bort hela tapeten?Eller hur gjorde ni?

Hoppas ryggen fixar till sej! KRAM!

2008-10-31 @ 05:56:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0