Dammigt!

Nu vaknar man ju automatiskt lite tidigare..så jag var uppe med tuppen!
Direkt efter frukost började slipningen av sovrumsväggarna! Men vilket slit, och dammigt..det var ju bara förnamnet!
Jag såg mer eller mindre ut som en snögubbe=).

Nu har jag tagit paus från bestyren där för ett tag, alla väggar är slipade utom en!

Taket måste dessvärre målas en gång till, såg det sken igenom=(. Attans!

Hoppas jag hinner göra lite mer därinne idag, jag har ju dagis att gå till med och mat ska ju familjen ha oxå!

Imorgon går det inte att göra något alls där, då ska jag på utbildning hela dagen! Och på Onsdag ska makens morfar ha städat, jaha ja.. som vanligt fullspäckat!

Hoppas nu att Torsdagen ser lite bättre ut, jag tänkte bli klar denna veckan!

Nu ska jag ut en sväng och förhoppningsvis hitta lämplig plats för trädgårdsmöblerna, ingen som sitter ute nu heller....

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0