Fixa, riva, damma....

Vaknade redan 7 idag, katten "Pelle" satt o jamade och ville komma in, så upp, släppa in Pelle, o ge katterna 2 mat, sen gick det inte att somna om=/.
Började ist plocka ner grejer från sovrumsväggarna  "maken skulle ju ändå iväg till jobbet", då han med.d att han tar med sig 2 arbetskompisar hem hit runt halv ett snåret=0?!
En av dessa har bjudit övriga med färjan idag kl.15, så....
Här ser ut som f-n!!!
Vill ju ge bra intryck, så jag har mellan att plocka ner i sovrummet sprungit som ett jiiihu fram o tillbaks, mellan plock och tvätt mm, suck!
Dammet far som en orkan här hemma, så jag måste ju göra nått åt detta såklart! Just idag känner jag inte för det, men gott intryck var det=/.

Så nu är det till o fortsätta röja..Blä, usch, stön!

Min fm är med andra ord arbetsam!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

men man kan ju alltid hoppas att dom var glad för din skull

2008-10-04 @ 10:52:59
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0