Fredag..

Härligt, underbart, ljuvligt o skööööönt! Hör bara hur ljuvligt det faktiskt låter: FREDAG...F R E D A G..Freeeeedag=)
Jobbat sista dagen, nu kan lovet starta! Jo visst ja..jag ska ju jobba på Söndag och gå kurs på Tisdag, och har ju oxå dagis o fritids som jag inte är ledig från, men annars så! Leeeeedig=))).
Men vila står inte med i schemat, Icke! Här ska slipas och målas och förhoppningsvis även tapetseras!
Idag blir det nog inte, imorgon ska vi iväg till lillstaden och handla mat mm och även tapet och färg och på Söndag ska jag till skolan och jobba ett par timmar och sen ska jag med övriga i familjen iväg till Å som fyller år=).
Så fullspäckat..JA!
Men lite här o där så blir det nog klart så småningom! Denna gång har jag inte bråttom....lilla snigel akta dig.....

Mat ska vi ha idag oxå, vad hitta på??? Har ingen aning, blir nog något...
Jag föreslog Taco men dotter R gillar inte det..hmhmhm jag vill ha TACO! "blir kanske det iaf"

Nu nyttogöra  NÅGONSTANS I RÖRAN.....



PS. Glöm inte Tävlingen i det tidigare inlägget, skitbra grejer=) Tyvärr kunde otekniska jag inte lyckas fixa så du hamnar direkt på tävlingen, men bara att bläddra neråt=).

Kram...

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh påminn mej jag ska vara med i tävlingen! Ska bara laga mat först!

2008-10-24 @ 16:30:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lina

Säg grattis till Å från mig :D

2008-10-24 @ 19:22:30
URL: http://juniolsson.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas det blir tapetsering nu i helgen för dej,lova bara att visa hur det blev:O)

önskar dej en härlig helg här har vi oxå höstlov så jag å barna ska åka bort några dagar till Göteborg.

må gott

2008-10-24 @ 20:30:25
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0