Grå mulen dag..

Idag har det varit grått o regnigt här, småduggat nästan hela dagen..burr!
Man saknar solen direkt vid ett sånt här väder....
Men dagen sprang iväg och jag är hemma igen och kan koppla av en stund...
Sen bär det av till dagis runt 17.30 för en stordammsugning och golvtorkning, dom tänkte flytta tillbaks in imorgon, så det är bara att sätta fart...Vilka krav dom har va!
Men nåja..jag vill oxå att dom flyttar in på sitt vanliga ställe, trångt o bökigt har det varit dessa veckor, och nu kommer det ju att kännas bättre att städa hos dom då det är nyrenoverat=).

Maken ringde under dagen och tänkte väl köpa färg till sovrummet....Han undrade vad jag tänk!?!
Vitt svarade jag....
Vitt sa han...
Jaaaa...VITT!
Nu finns det ju en hel del olika vita färger, men vitt bara vitt, kan väl inte vara så svårt sa jag...sålänge det inte är en färg som gulnar med tiden och den måste vara avtorkbar sa jag=), höga krav va! Näe inte så speciellt...

Spännande och se om han hittade någon eller om vi köper det på Lördag, vilket jag faktiskt tänkt!

Kanske han spacklar klart idag oxå=). Sen ska det slipas lite och kolla att väggarna är jämna...
Snart klart eller.....

Idag blir det soppa till middag, rester sen förr, enkelt snabbt och gott!

Hej så länge....

Kommentarer
Postat av: Elin

det är så spännande.. ser fram emot efterbilderna :)

2008-10-21 @ 17:16:16
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: soffie

å du min pappa fick oxå erbjudande om tjänst i Australien kan du fatta att jag varit arg på honom för att han tackade nej,för vår skull som han sa!

å va spännande det kanske blir klart innan helgen!

ha en goo kväll

2008-10-21 @ 18:02:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: LINA

Saknar dig och resten av familjen otroligt, är allt bra med er? Tänker på er varje dag. Kramisen!

2008-10-21 @ 19:33:03
Postat av: Sandra

Jag har startat en ny tävling och avslutat den gamla. ALLA kan vara med att tävla och du får själv välja bland 6 olika priser om du vinner. Det är jätte lätt att tävla och det är fina priser så kika in på min blogg :)

2008-10-23 @ 15:47:07
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0