Här är jag

Hittade denna lista inne på någons blogg, kommer inte ihåg vems bara, säger ju jag har hjärnsläpp=0


BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Hehe.... nje...
Titta på dig själv i spegeln:  Ja med ett öga haha
Gnälla: Absolut, det är jag bäst på mohaha..
Skrika: Ja när ilskan rinner över så!
Sova: Så klart.....På natten ;)
Ha ångest: Japps även panikångest=(
Skada dig själv med flit: Nooo! Aldrig!
Ta mediciner du inte borde ta:  Aldrig!
Vilja dö: Emellanåt javisst=/ Men varför ta livet av sig för, när man aldrig får höra snacket efter???
Drömma mardrömmar: Usch ja!
Drömma sexdrömmar: Hehe.... har väl hänt=)
Ta droger: Nope......
Försöka vara annorlunda: Jag är som jag är.....
Klä dig i svart: Oftast
Gå till kyrkan: Ja vid bröllop, dop o begravningar!
Gå i skolan: Ja, för o servera barnen mat haha
Röka: Nej, slutade för 2,5 år sen "klappar mig på axeln"
Ha sex: Vem har inte???
Ljuga: Nej, ärlig jag, men en o annan vit lögn för o slippa ibland=/
Hata folk: Nej, men ogilla.....
Lita på folk: Är en människokännare, så nej!

VEM:

Saknar du:
Mormor och dotterns pappa "RIP"
Vill du döda: Ingen....
Rörde dig sist: Hm..maken tror jag
Vill du slå: Nån j-vel finns det nog
Kysste dig sist: Maken såklart=)
Vill du kittla: Ingen!
Kramade du sist: Sonen S
Vill du prata med:  Hmmmm...många!
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg...
Vill du vara som: Den jag är.....
Sårade dig sist: D...
Vill du bli galet full med: Magnus Uggla, klart roligt det skulle va!
Gjorde dig riktigt glad senast: Magnus hahaha
Fick du sms från senast: Eva
Ringde dig senast: Maken
Är snyggast på jorden: Magnus Uggla!!! (jo maken med)

HAR DU:

För många vänner:
Nej..kan man nog aldrig få.
Förföljelsemani: Njeee
Tvångstankar: En o annan kanske
Någon annan psykisk sjukdom: Hm...
Någon fysisk sjukdom: Fibro
Någon skada: Finns säkert en o annan haha..
Färgat håret: Född blond alltid blond!
Brutit några ben: Nej!
Några piercings:  Öronen bara...
Egen dator: Absolut!
Bra självförtroende: Nä... Inte speciellt.
Kysst någon: Klart..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp
Bjudit ut någon: Nixpix
Varit kär: Självklart..har väl alla
Dumpat någon: Japp flertal
Stulit någonting: Nix
Lämnat landet: Nix.
Tuttat eld på nått: Never
Gjort något olagligt: No comment

HUR:

Går du: Som jag....hehe
Svarar du i telefonen: Yes eller hallå!
Fördriver du tiden: Jobb o slaveri här hemma
Mycket pengar har du: Va f-n är pengar? Inte har dom hittat till min plånbok iaf.
Tjänar du pengar: Jobbar
Ofta diskar du: Varje dag, det som inte körs i diskmaskinen.
Ofta städar du: Varje dag på jobbet o hemma
Många stör du dig på: Ganska många=/
Ofta träffar du din familj: Den jag lever ihop med..varje dag!

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något ;)
På gud: Nje nått annat kanske..
På rymdvarelser: Nja lite då
Att folk tycker om dig: Någon vänlig rar själ finns det väl....
På ett liv efter detta: Jag vill i alla fall att det finns....
Att fiskar kan tänka: Hm..
Att du kommer leva länge:  Nix!

Kommentarer
Postat av: soffie

roligt att läsa om dej!

va fin bloggen har blivit..

gokväll

2008-10-08 @ 19:28:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon vännen! Du har så tjusigt nu så jag inte vet om jag ska ta av skorna då jag kommer in:))

2008-10-09 @ 05:04:15
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var sååå trevligt :) Lite sliten idag dock

2008-10-09 @ 10:51:00
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0