My...redan Fredag!

Godmorgon!

Så god vet jag i och för sig inte om den är.
Vaknade med en grym huvudvärk!
Tagit 2 Ipren redan, bra frukost va!

Spacklet har torkat=), men på 2 ställen måste jag tyvärr spackla liiiite till, typiskt!
Måla ska jag göra denna burr burriga Fredag, fasligt så veckorna går!
Här blåste det och regnade hela natten, ingen snö iaf!
På tal om det så regnar det igen=/.

Jag hoppas verkligen att det inte uppstår fler problem i denna renovering!
Låt det inte bubbla sig!
Låt mig måla och bli färdig!
Det är ju inte speciellt stora krav.

Häller väl i mig kaffet och sätter igång, håll tummarna!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vi har nog haft tur då med våra väggar.HAr abra tagit bort tapet längst upp mot taket och där det varit löst så klart.Spacklat sedan ovanpå och det har funkat urbra.Bara slipat ner så våderna på tapeten inte lyser igenom..Hoppas det löser sej för er nu.

2008-10-31 @ 08:26:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller tummarna ;)

2008-10-31 @ 10:28:21
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0