Sorry..

Tyvärr har jag inte fått tid att sitta vid datorn...
Då den varit på har den varit upptagen, sonen som suttit!

Veckan har varit tung, arbete, storstädning "inte här då..dagis" och en j-kla massa annat, så tiden har varit knapp!

Sovrummet har maken spacklat klart och har väl börjat slipa liiite så där, vi ska som sagt sätta fart i helgen...om vi hinner!
Här är det jämt fullspäckat!
Vi har avbokat våra gäster nu på Lördag, mest för att dotter R fortfarande är sjuk, men även för hur det ser ut här.

Idag rullar det nog på oxå som jag kan se...
Så här ser dagen ut för mig:

Snart frukost
Få på sonen kläder, tandborstning mm
715 ringa dotterns skola och med.d att hon blir hemma idag oxå.
7.20 gå iväg och städa fritids
8.10 går min buss till skolan
8.30 framme på skolan jobba till 13.00
13.15 går bussen hem
13.30 hemma igen jiiihuu!
Planera middag och ta en vila på soffan.
Ringa makens morfar.
Kila iväg med en massa ärenden till posten.
Laga middag..
Ca. 17.30 rusa till dagis och fritids, så det är snyggt där Måndag morgon då det är lov vecka =) och fritids alltså är öppet redan 6.00 på morgonen!
20.00 hoppas jag att jag är hemma igen och kan få en stunds avkoppling i soffan=)

Som det verkar rusar denna dag oxå iväg, men jag ska klämma in en lucka för datorn=).

Dotter S är oxå sjuk "stackare", så nu har jag 2 döttrar sjuka...

Lov veckan som kommer, skönt faktiskt, men jag har lite kurser och så dessvärre..

Och L, vi saknar oxå dig jääääätte mycket, snyft=(. (men kom gärna och hälsa på)
Blir aldrig riktigt samma sak i den här familjen utan dig! Värdens största kram skickar jag till dig=).


Nu tickar klockan och det är dax för frukost!


Ha en underbar dag, och det är Fredag så njut=)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag lovar att komma och hälsa på snart!

2008-10-24 @ 10:47:19
URL: http://juniolsson.blogg.se/
Postat av: ana

Ha en skön helg,hoppas dina sjuklingar kryar på sig.Ana

2008-10-24 @ 11:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0