Sovrumsplaner

Att mitt/vårat sovrum behöver sig en renovering, tror jag många fattat?!
Många som sett det, har antagligen fattat än mer!

Nu, imorgon ska jag riva ner tapeterna= Inte kul, jag avskyr förarbetet! Och jag menar riktigt avskyr!
Jag vill lixom måla och tapetsera på engång, det kryper i mig och jag finner ingen ro att slita ner, peta och svära!

Men då höstlovet går åt till att måla och tapetsera, så är det lixom lika bra att börja riva nu (maken älskar mig nog jääätte mycket nu).
I Söndags var vi och inskaffade nya möbler, 1 byrå (vi ska ha ännu 1, som just då var slut), 1 smalare byrå och 4 hyllor!
Sen även lådor och smågrejer.
Säng gaveln ska jag göra själv, en speciell sådan=). Och som jag sagt tidigare ska sovrummet vara i vitt och svart, japp så får det bli=). En liten röd detalj kommer även att finnas..en pall tror jag just nu att det blir=).
En fondvägg i svart vitt och resterande väggar i vitt!
Jag är övertygad om att detta sovrum kommer till att bli kanon, jag är rent av helt övertygad! Jag kommer sova för jämnan när det står färdigt=). Längtar=).

Vore väldigt snällt om någon, typ en liten hustomte var här om dagarna (då jag är i skolan) och rev ner tapeterna och hemskt gärna spacklade oxå..."drömmer".....så kunde jag gå på tapetseringen direkt! Någon?

Kanske någon som är intresserad av 2 stora furu garderober samt en furusängsram och 2 hyllor? Jag vill bli av med detta fort. Pris? Nja...(nypriset låg på ca 2500:-/st)  Maila vid intresse!

Annars går dagarna på och jag står än så länge upp, men har ont som tusan i varenda del.
Fortfarande går det inte att få upp den lilla rutan hos Magnus= J-ligt irriterande! Vad är felet? Någon som vet? Jo jag lyckades EN gång, hur vet i sjutton?!

Nu börjar tröttheten smyga sig på, dax att krypa upp i soffan,  imorgon åker jag med skolan till en annan skola och hälsar på, alltså lite lugnare dag och tempo för mig=).

Var rädda om varann...Kram!

Ana: Tack, det ska jag göra=). Lät helt suveränt. Ha det bra i helgen. Skulle vara kul att träffa dig någongång. Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror sovrummet kommer bli skit snyggt, låter som det :D

2008-10-02 @ 21:20:55
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! WOW! Snygg header:))))

2008-10-03 @ 05:55:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

En renovering av sovrum kan verkligen bli ett lyft.

Vi fick vårt lilla kryp in fixat för några veckor sedan.

Ny säng ja det enda som inte är nytt är jag coh kära maken.

Gissa om vi sover gott:-)



Går det bra att jobba?

2008-10-03 @ 07:54:03
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0