Whay?

Har ju varit fasligt trött en tid, inte småtrött snarare jäääätte trött faktiskt=(((.
Har även haft huvudvärk i flera dagar, en sån där jobbig variant som sätter sig mitt på huvudet och ner över ögonen...något fattas säkerligen i min kropp!
Så jag har knaprat Ipren och pinat mig igenom dessa dagar, och sovrummet har fått pausa=(.
Igår bad jag så maken att kila in på hälsokostbutiken och köpa Chi San till mig, ett preparat jag använt förut en tid och som "tro det eller ej" faktiskt hjälpte=).
Jag har nu tagit det 3 gånger sen igår och börjar redan bli pigg jiiihoo! MEN huvudvärken är dock kvar=(.
Tror det beror mest på mitt slarv av att inte vara ute direkt någonting, jag är alldeles på tok för lite ute!
Är vädret okey imorrn ska jag ut en vända, kanske rent av ner till havet och Albert, skulle vara riktigt nice=).

Sen är det även så att jag just nu försöker sluta med dessa beroende framkallande nikotintuggummin, och tar endast fåtalet av dom och några sugtabletter istället, tror nästan detta kan vara en orsak till huvudvärken, men jag måste sluta med dom, dom är ju så j-la dyra och jag tuggar alldeles för mycket...typ ca 12-14 st/ dag ALLDELES för många: JAG VET!

Men skam den som ger sig.......

Nu är det dax att lyssna på sonen då han läser i läseboken sen blir det till och krypa upp i soffan en stund, ta en till Ipren och hoppas på att jag vaknar utan huvudvärk imorgonbitti!
Förresten:
Katten "Pelle" fick sova inne natten som var, och det gick ju alldeles utmärkt=)


Bye.....

Kommentarer
Postat av: Elin

jo... :) allt bra annars då?

2008-10-09 @ 20:15:45
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh lilla Pelle :)

2008-10-09 @ 20:31:08
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0