Ändrade planer...

Blev ändrat i kalendern denna tråkdag, vill göra något och då beslutade maken och jag att vi drar iväg med färjan med barnen. Dom behöver få göra något än sitta hemma och glo. Då det mest "iaf för sonen" blir tv och tv-spel dagar i ända, det vill inte denna mamma. Inge bra att sitta så.
Jag gillar inte färjor igentligen, åker absolut inte ofta, utan mer så sällan jag kan. Men då denna färja bara tar 4,5 timmar fram o åter så kan till o med jag stå ut haha...
Glo på lite folk och käka något gott, dricka njeee inte jag iaf, och då barnen är i sällskap så passar det sig inte, sån är jag.
Blev inte mycket till sol denna dag, mulet och en svag aning av att en sol existerar där bakom det grå.
Men men orka bry mig!
Ikväll är jag säkert trööött efter färden, som vanligt, och lär väl ta plats i soffan med mysbrallor och raggadooolerna.


På återseende...Kram!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men oj då, slår på stort idag. Höhö ;D

2008-09-06 @ 16:32:35
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Ann

Japps bakat har jag gjort! Men så tråkigt utan min dator!

2008-09-06 @ 18:34:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0