HEJ ÅZA HEJ ÅZA!!!

HEJ IGEN ÅZA=)))

Nu så satt jag mig äntligen här en liiiten stund, har annat som bara måste göras=/ "inga måsten va"

Kära Å tycker jag är dålig på att uppdatera, därav överskrift=)

September är här liksom hösten, kom direkt, regn kyla och gråväder blev första dagarna av September=(, sorgligt men sant...fram med massor av ljus och lite mysig stämning inne med dom iaf!
Lider sååå att vår kära Pelle (katten) fortfarande är hemlös och nu kanske fryser lite=(, stackars liten! Mat får han iaf.
Näe snart smugglar jag nog in han hit=). (maken ser han nog inte va?!)

Har än så länge överlevt skoldagarna, men är minst sagt mörbulltad, känns som ett tåg kört över min kropp, men jag ska klara detta jajamen! Bara ta det lite lugnare. Kan säga det inte är lika rent här hemma nu, men vad göra?! Så får det va nu!

Magnus sjunger såå ljuvligt här i hemmet nu, passar på till sonen kommer, han går 2 långa dagar han, inte jag som tur är!
Så liite ensamtid får jag iaf! Dotter R trivs jättebra i nya skolan och med nya klasskompisar och lärare=). Hon kvittrar och är så glad varenda dag nu mer, SKÖNT=). Håller tummarna att det fortsätter så.

Det börjar närma sig Uggla revy sakterligen=))) Längtar! Den dagen är min o Å´s! Oj så roligt vi kommer få=).
Och denna gång ska Å med oxå, ingenting kan stoppa oss!

Kaffet väntar...Sköt om er där ute=). Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

:)

2008-09-02 @ 17:31:46
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

tack.. jo visst e det så.. just nu oroar sig tyvärr mina vänner.. ftersom.. ja jag orkar inte umgås.. behöver vara lite för mig själv

2008-09-02 @ 17:32:47
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Ann

God kväll! Hoppas dagen varit till belåtenhet!

2008-09-02 @ 19:48:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu har jag skrivit vad jag shoppade :) Bra att Sis trivs i nya skolan :)

2008-09-02 @ 20:14:16
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Åza

Jag är mycket stolt över dig M..Det var inte så svårt va?? Kram vi hörs t e x i morgon em. Åza

2008-09-02 @ 20:59:03
Postat av: Åza

Hallllllllllllllå hjärtat skriv mer tack...Kram på dig! Åza

2008-09-04 @ 05:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0