Helg....

Som vanligt kom helgen lika fort som den försvann...
Iaf har vi hunnit att dra iväg till Sthlm, in o shoppat kläder till mig och sen fikat hos syrran, som bakat sååå god äppelpaj=).
Vi lämnade även lite prylar som var hennes som legat kvar hos oss sen sist=/.
Så nu slipper iaf Å skämmas över en Mie iförd endast trosor o bh på Lördag hahaha..(Då vi ska på Uggla)
Jag hittade mig en svart långkofta lite tunnare modell som inte kliar=), samt en lång tröja i grönt och svarta leggins, så nu kan jag andas ut hahaha....
Köpte även gympadojjer till sonen S och lite småprylar till dotter R som hon bara måste ha!
Idag blir det städning o röjning lite här o var, både ute o inne, yttermöblerna står kvar på sin plats och dom börjar kännas smått onödiga, får se om vi tar in dom idag eller kanske väntar liiite till, känns osm man städar bort sommaren och det vill jag inte! Inte för vi sitter ute längre, bara känslan=/.
Toan är iaf klar, kanske jag redan sagt, bilder kommer, tröga jag ska bara fota mm. Endast lysknapp och ny kåpa till lampan som fattas, snart snart=). Helnöjd är jag och älskar att bara kika in där nuförtiden hahaha..Inte alla som mår så bra av att ta en titt in på skithuset hahaha...

Må bra, lev väl=)....Kraaam!

Ana: Hoppas din helg blev helt underbar, har tänkt på dig nu i helgen och ska väl medge att jag varit smått avis haha, men nu på Lördag blir det äntligen min tur och jag lääängtar=) Hoppas du mår bättre=). Iof Uggla får en väl alltid på bättre humör, sen hotellvistelse på det=). Kram!

Kommentarer
Postat av: Ana

Hej! Nyss hemkommen från Stockholm och jag lovar du kommer inte bli besviken,den skulle bara varit längre föreställningen.Många skratt blev det.Det är kul att komma bort och se något annat,äta god mat och bara vara maken och jag.Men jag är avundsjuk på folk som bor i Stockholm det finns så mycket att göra och att se på.Vet du vad vi har gjort!Vi har bokat 5 nätter i Paris över julen.Jag,mannen,dottern och yngsta sonen tar och styr kossan till Paris då.Måste erkänna att vi aldrig har varit borta så över julen så vi får se hur det blir.Men jag är ingen älskare av julen precis,den skulle jag gärna hoppa över.Ha det så bra och du kommer få himla kul nästa helg jag lovar.Ana

2008-09-21 @ 14:14:15
Postat av: Ann

Ja jag vet! Sjukt morgonpigg person:))

2008-09-21 @ 17:02:27
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Åza

Då bara måste jag komma och kolla in eran toa. Fast jag ska även komma å hälsa på dig för mycket snack via telefon men sällan vi ses fast vi bor så nära..Kram jag..

2008-09-22 @ 06:50:58
Postat av: Lillaviola

Tänk vilken succé du gör i endast TROSA och BH.

Du blir garanterat inte BORTGLÖMND;-)

2008-09-25 @ 09:43:02
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0