J----laaaa dator!!!

Jo så är det, dator krångel, men maken har IDAG kollat o hittar såklart INGET fel!
Inget fel??? Klart det måste finnas nåååågot fel, då jag inte kan kommentera längre! Jäklar Amalia!

Jaja tro inte jag skiter i er iaf, jag LÄSER NU!

Cirkus kvällen var gudomlig, skrattat som aldrig förr, och Hallelluja då karlarna 3 kom ut "nästan" näck hahaha...roliga dom=).
Jag njöt av varendaste sekund...Ojaaaa!
Vi hade även dom absolut bästa platserna, tycker iaf Å o jag, speciellt som Herr Uggla kom ner till publiken precis där vi satt, mamma mia=/.

Intog även alkoholhaltiga drycker vi, mumma=). Jag klarade tom av att andas (för den som inte vet så är jag "allergisk" mot alkohol" åtminstone som det verkar, då andningen avtar vid intag! Men andningen gick ju denna gång alldeles utmärkt=).

NU ska jag åter ut o kolla mig runt o KANSKE kan jag kommentera någonstans, med lite tur alltså!
Åter igen j----la dator!

Kram!

Kommentarer
Postat av: ana

Tänk om vore miljonär,det skulle underlätta tillvaron en hel del.Visst vill man se Uggla flera gånger om.Men som sagt det är ju inte gratis.I lördags så var jag i klockrike kyrka och lyssnade på Py Bäckman.Hon är så himla duktig och hennes låtar berör.Får du möjlighet gå och lyssna på henne.Hon gör kyrkokonserter runt om i Sverige.Hennes turneplan finns på hennes hemsida.Ha det bra så länge.Ana

2008-10-01 @ 10:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0