Nu ska här gnällas

Jag tänker faktiskt gnälla liiiite!
Eftersom jag nästan jämt biter ihop så tycker jag faktiskt mig ha rätt att gnälla o klaga lite.
Jag har ont i..(håll i er nu ska här alltså klagas!) AXLARNA; SKULDERBLADEN; RYGGEN ( mitt i o längst ner), ARMARNA; FINGRARNA; FÖTTERNA och sist men inte minst i mina BEN! AJ aj aj aj aj aj aj aj!!!

Oooo det var skönt att få ur mig det=).

Annars trivs jag väldans på min nya arbetsplats, jag stormtrivs, ungarna är charmiga och lärarna gudomligt omtänksamma=). Jag kan inte få det bättre...det ända jag riktigt lider över är dagis på kvällen, DÅ är jag ju sömnig ordentligt! Jäääääsp!

Snart helg igen, nice nice!
Funderar om vi (maken o jag) skulle hitta på nått kul med barnen..hm hm..kommer nog på nått så småningom, tänker typ bowling, åland (njaaaa), eller Stockholm jaaaaa! Får se om det blir något, beroende hur min kropp mår=/.

Idag skiner solen igen, det gillar jag, tänk vad man blir glad av liiiite sol va! Men vi har fått "sent" en j-la massa myggor, svärmar av dessa små blodsugande monster! Så i morse smetade jag in sonen o mig med massa myggmedel! Ha där gick dom små djuren bet! Men tusen tals är dom små flyg fäen usch!

Snart dax att fixa middag..blir kycklingfile av nått slag...

Ha en ljuvlig resterande Torsdag, (snart Fredag hörrni)

Och du Å..snart ska du o jag till Sthlm o UGGLA! Jiiipppiiieee!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Dom är sjukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkt goda ;)





50 gr jäst

100 g margarin

7 ½ dl mjölk

1 dl sirap

1 tsk salt

2 tsk bakpulver

16 dl rågsikt





40 min i bunke...

2008-09-04 @ 17:16:49
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0