En annorlunda Måndag!

Idag hade jag med en praoelev på jobbet, kul med sällskap=).
Hoppas hon står ut med mig denna vecka!
Städning kanske inte är såå lockande då man är 15 år, men servera mat kan ju vara lite skoj=).
Sen hör o häpna...har jag ALLA hemma denna Måndagskväll=).
Ja det beror ju på att sonen S inte ska anstränga sig förrens utredningen visar vad som är fel med stackarn...
Men tror nog mina fötter får sig ett dopp iaf=). Fotbad alltså hihi!
Lite snö har dalat denna dag...igen..suck!
Men men bara lite så..
Jag hade ju tänkt fota lite och lägga ut här på bloggen, MEN kameran strejkar=/, vet inte vad som är felet!
Så bilder kommer på makens presenter nångång framöver....
Det jag varit duktig med idag hade jag oxå velat fota och visa sååå fint det blev......
Jag har nämligen "redan" tagit mig i kragen och målat om det månbord vi köpte för ett bra tag sen hahaha...
typiskt mig och vara seeeeen med sånt...
Men iaf hit och dit var månbordet tänkt till dotter R som skulle ha det som sminkbord..ahaaaa...
Jomen visst eller hur....nä sa hon jag har ångrat mig och vill inte ha det!!! Näe...
Så detta bord blev perfekt här uppe under vår STORA spegel, jättefint=).
Nu står det iaf på tork och imorgon kan jag placera lite finfina grejer där=).
Problemet var oxå ett...då dottern kom hem och såg bordet målat och fint började hon så smått ångra sig igen...
Jäkla tonåring!!! MITT BORD NU VA!!! Jaja vi får se, köper väl ett till isf=). No problems...
Sonen S var med mig i skolan denna dag iaf, tänkte han ju skulle vara hemma då pappa var ledig, orolig mamma här!
Men han gillar sin skola och så blev det, men inne blev han på rasterna..för säkerhetens skull!

Tack alla ni för söta kommentarer, kanske jag hinner runt till er alla.......


Ha en bra kväll

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch ja...vilken dag.

ingen jag vill uppleva den närmaste tiden.



Tråkigt med sonen, man blir rädd när de bara ramlar ihop så där..

men hoppas han piggnar på sig..

kul han gillar skolan!'

2009-02-16 @ 20:00:15
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Åza

Tro mig din prao elev var nöjd att vara med dig.. Det känndes jätte kul att få hem en dotter som var glad. Tack Mie för det..Kram kompis! Åza

2009-02-16 @ 22:04:10
Postat av: Lillan

God morgon! Vad underbart! Stockholm är ju så fint!

2009-02-17 @ 05:22:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: My

Ibland har man inga barn hemma, ibland dubbelt så många..så är det :)

Prao, hoppas du får lite hjälp där då...ibland kan det va mer jobb än hjälp med elever...

2009-02-17 @ 13:52:37
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Fjärilen

Haha, det är inte alltid lätt att bestämma sig. ;p



Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge men det har varit ganska turbulent runt mig på sista tiden. Men nu ligger det ett alldeles färskt inlägg och väntar på dig. ;)

2009-02-17 @ 14:04:55
URL: http://psykfallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0