Jag kan ju hahaha

Det funkade ju alldeles utmärkt o blogga från mobilen=).
Se där jag klarade det med!
Har aldrig förut provat för alla sagt det går dåligt, men det ända jag tyckte är ju att det tar lång tid att skriva på mobilen, här är man vanare och kan skriva raskt! Ånej ingen pekfingervals här inte, kan mer än så=).
Teatern idag gick bra och den var bra även, Mary Poppins var det som vi såg, utav elever i 8:an, duktiga var dom!
Hemma redan 12.10 så nu kan jag ha Fredag då=))), njaaa eller kanske inte riktigt, dagis och fritids kvar=///.
Imorgon bitti drar vi iväg till hemstaden Stockholm, älskar den stan=))), ska bli skönt att få komma bort lite från landet hehe...
Vi bestämde att vi inte planerar något inför Stockholm, vi tar dagen som den kommer och gör vad som faller oss in!
Har med.d grannarna att vi är borta men att äldsta sonen är här emellanåt och kollar våra djur osv, vi har på vår lilla gata lite av grannsamverkan tillsammans,"egen sådan" inte alla dock....5 tror jag vi är som kollar varann, en granne har tom. kamera inom området! Smart va!
Förstörelse sker även i vår lilla by nämligen, men blir någon med på film/kort är det kört va!
Tycker man ska prata med sina barn om sådant..förstörelse och så, kostar ju en herrans massa pengar!
Tex. vår "nya" busskur som inte har så värst många år på nacken, helt nerklottrad! Usch!

Nu ska här städas och tvättas, sen iväg till dagis o fritids, och ledig hela nästa vecka då vi har sportlov!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Så du kommer att vara i stan i helgen. Är det lätt för dig att komma till stan?



Säg ett datum du då?



Kram

2009-02-20 @ 14:43:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: Sabina

Ja verkligen!!!! :D



allt bra med dig?



desamma darling!!!

2009-02-20 @ 14:48:24
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Linda

Och vi som haft sportlov denna vecka...L



Ananasen växer snart ur näsan på mig..men ack så gott det är!



Mobilblogga funkar utmärkt, jag behöver dock inte det, nu när jag har min egen lilla laptop!

2009-02-20 @ 15:36:43
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Lillan

Njut! Ta hand om varandra:))

2009-02-20 @ 15:54:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0