Sicken da´

Här sitter en som är såååååå trött!!!
Iväg på morgonen och först till skolan, väl där bara för att samla ihop alla + få veta att det kanske inte skulle bli någon teater!!! Suck o stön!
Men dock...vi hade ingen mat på skolan denna dag och hade dessutom bokat mat på en annan skola, så iväg bar det.
Då vi satt på bussen ringde teaterkvinnan och med.d att dom inte kunde ta sig dit dom lovat pga motorfel=(.
Vi käkade lunch och fick besked att vi kunde få komma och titta på ett konstgalleri en bit ifrån, sagt och gjort....
Väl där så var det absolut helt ointressant, men barnen verkade trivas "till viss del".
Sen beslöt vi att gå ner till stadsbiblioteket och vara där till det var dax att åka hem.
Så vi fick oss iaf en utflykt med barnen=). Men visst kände vi en viss besvikelse....
Sen jobbade jag direkt på det på fritids, härliga ungar brukar jag säga...denna gång vilda och stökiga!!! Phu!
Jag fick leka psykolog och samtala med än den ena än den andra, tjafs och bråk om minsta lilla grej. Sickna barn!
Halv sex var där tomt på barn iaf!
Så nu känner jag mig aningens sliten=/. Hoppas på en god natts sömn=).
Maken hade fixat mat då jag kom hem runt halv sju, sonen S hade redan då kilat iväg på sin tennis=).
Sen kilade maken iväg till vårat Hotell här i byn för att prata affärer och spela biljard med en inköpare. Hoppas han klarar att gå hem denna gång hahaha (en lång historia).
Dotter R kom och mötte upp trötta mig då hon kom med bussen=). Söt hon=)
Så idag orkar jag inte mycket mer, plockat undan i köket bara och startat en maskin tvätt, resten får vara, jo jag ska läsa med sonen S oxå, sen dax för vila! Fritids väntar på mig imorgon oxå!

Ha en underbar kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Wow! Låter verkligen som om du haft en tuff dag! Vilket strul alltså...Blev helt matt bara av att läsa...

Hoppas du nu får lite välförtjänt vila och att du får en något lugnare dag i morron! // Kram

2009-02-03 @ 22:41:30
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Åza

Hoppas du är fortfarande i livet efter ditt tunga arbetspass..Jag går på i natt (ons) så du vet det. Kram å hej! Åza

2009-02-04 @ 12:49:37
URL: http://jennifernaslund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha Jerry snubblar runt i skogen ;D

2009-02-04 @ 13:26:54
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0