Godmorgon!

Måndag redan!
Snart börjar skolan igen=/.
Just nu vill jag vara ledig, vill bara va!
Hur som lär man komma igång igen, trots lata dagar och sena kvällar!
Vinter har vi fått, härligt!
Igår "ja eller natten till igår"kom snö, idag ännu mer och ca -10, det är vad jag kallar VINTER!
I Lördags var vi in till Sthlm och hade lilla julafton med syrran och hennes dotter, lite sent men trevligt, då hade vi fått liiite vitt, men hos syrran var det knappt något! Hoppas hon oxå fått snö nu.
Crosstrainar gör jag då än, varje dag, promenaderna är det iof värre med då skavsåren sitter kvar,
usch för att jobba med dom=(.
Denna morgon trampade jag åter 20 min, blev av med 78 cal och sammanlagt var det 4 km=).
Sen 100 situps på det och även 100 glide=). Känner mig riktigt flitig=))). (Glide= en sån maskin som glider på golvet).
Har funderat hur jag gör då jag börjar jobba igen, jag är ju piggast på morgonen och har dagarna fullspäckade???
Så därför tror jag det blir så att jag går upp en halvtimme innan och fortsätter min träning! Då har jag ju liksom gjort den!
Hoppas bara man orkar upp, det är ju trots allt starten som är segast=///.
Nu frukost!


Kram!


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja, det skall bli så skönt när det är klart :-)

Hoppas du får en bra dag

2009-01-05 @ 10:52:21
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0