Hallooooj!

Här går det undan....
Jullovet är så gott som slut=(((, dottern R och jag har därför bestämt oss för att njuta sista uppekvällen LÄÄÄNGEE!!!
Den ska verkligen njutas! Sen är det upp och hoppa som gäller igen..."snyft"
Iaf känns det just nu sorgligt=(((.
Idag var vi till makens morfar på fika, varm glögg blev det oxå, gott gott=))).
Sen drog jag iväg och städade skolan, tog inte allt denna gång för då har jag inget o göra på Torsdag,
o det är inget vidare o gå där o dra...
Imorgon börjar jobbet på dagis igen, på kvällen, det känns heller inget vidare....
Men usch hur jag gnäller va!!!!
Men men vad är ett lov....Buuhuuu!
Crosstrainat har jag oxå gjort, det vanliga 15 min, 4 km och 78 cal. Sen mina situps och glide, 100 st vardera!
Då jag vet med mig att detta kommer rinna ut i sanden då jobb och allt börjar, ska jag upp 5.30 varje morgon,
då hinner jag göra träningen innan=))). Man får inte vara dum va! Finurligt!

Nu en stunds spel med sonen, vem vill bli miljonär ska vi spela, jag kommer vinna hehe!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: soffie

vad är glides för nåt?

va duktig du är som kommit igång med lite träning,

jag gör mina situps,å lite rumpövningar,

men på måndag drar intensivgympan igång så då kör jag loss,

ha en toppen kväll

2009-01-06 @ 20:59:27
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0