Kära Måndag....

Eller gillar jag Måndagar???
Japps!!! Iaf denna, MAGNUS ÄR JU TILLBAKS=))).
Bruuuuun är han med!
Skitsnyggt!
Me like a lot!

Men iaf....hör o häpna: Sonen S är sjuk..SJUK!
Han är ju ALDRIG sjuk, inte ens i närheten.
Men nu ligger den stackaren här med feber o ont i halsen=(.
Pappa blev hemma med honom denna dag, då jag inte har någon just nu som kan vicka för mig.
Bör vara någon som både kan och varit förr, och jag är ju liksom på 4 ställen just nu med, så då blir det svårt!
Pappa får det även bli imorrn då jag jobbar hela dagen, även på fritids ska jag vicka( och det är hon som brukar vicka för mig som jag vickar till imorrn). Där hängde alla med va!

Sonen lyckades "då mamma kom hem" peta i sig 2 apelsiner i skivor och sen 4 små portioner mat och 2 glas vatten, jaha se där.. vad mamma kan=).
Känns bra att han ätit=).
Själv har jag något skumt i öronen, det liksom susar och dunkar om vartannat, så hör jag ett flygplan ute som inte brukar höras direkt något alls, hörs det som ett fasligt dånande i hela huvet...suck! 
Kanske jag med ligger däckad snart=(. "vill inte"

Nu ropar sonen, dags för uppassning...


Kram!

Kommentarer
Postat av: lina

säg att han måste krya på sig annars kommer jag och kittlar sönder honom ;)

2009-01-12 @ 19:52:49
URL: http://juniolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0