Nu så!

Jag är nu nästan klar! Yes!
Känns så himla skönt då allt är rent!
Pedant har jag alltid varit, dock säger jag som många:
Bättre liiiiite skit i hörnet än ett rent helvete=).

Har bara lite tvätt och vika in och sopor som ska till återvinningen!
Sen tänker jag ta det lugnt då min ena axel nu säger ifrån=/.

Vår katt som kom hit som bebis ( 8 v då hon kom), blev smått chockad av den rena lådan hon fick,
dom som vi fick henne av hade en ÖVERFULL låda som luktade skit rent ut sagt, stackars kissekatt=(.
Huset var som en misär mm och massor med katter hade dom me´!
Vår katt skulle dom nacka ifall ingen tagit hand om henne, buhuuuu!
Gud så glad jag är att vi räddade vår älskade skatt=))).
Ett tips på kattsand, den bästa säger jag då INGEN lukt känns och den är bara så suverän:

Ever clean heter den och finns att köpa på dom flesta djuraffärer,
dyr måhända a´198:- men räcker 1,5 - 2 månader beroende på om hur många katter man har!
Jag har aldrig ångrat att vi provade denna sand, kommer aldrig byta ut den! Finns med el.utan doft!
På våran djuraffär har dom ett kort man fyller i så får man den 10:e gratis...inte dumt alls det=).



Älskade lilla vän!



Kram!


Kommentarer
Postat av: linda

Tack!

Ha en trevlig kväll och hoppas den förblir feberfri!

kram

2009-01-17 @ 17:46:17
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Annie

Men vad glad jag är för att du tog hand om den katten.

Jag använder Pussy och tycker att den är jätte bra och billig och dessutom så räcker det hur länge sen.

Det finns en jätte dålig sand som jag vet folk använder och det stinker som bara den, minns bara inte vad den heter.



Svar:

Man slipper leta upp svaret för man minns inte var man var någonstans eller var bloggaren heter...osv.



Det är bara att börja.



2009-01-17 @ 18:52:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: soffie

sån liten sötnos du har,

hemskt att en del djur har det så tur den lilla katten bor hos dej,

kram å gokväll

2009-01-17 @ 19:29:49
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: myran

hon ser allt bra nöjd ut katten :)

skönt med grovstädning.



Ha en fortsatt härlig lördag!

2009-01-17 @ 21:19:45
Postat av: Sandra

Kira är den sööööötaste av alla katter :) Lilla Kira bejbii ;)

2009-01-18 @ 15:12:07
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: My

Många som städar idag visst :) Och skönt med rent hus till ny vecka!

Kattsand, ja har man katt inne, FÅR det inte lukta! Ha en go söndag kram

2009-01-18 @ 15:44:32
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0