Planer...

Planer för dagen har jag inte än!
Tror iof dettta ska bli av:

Bädda alla sängar
Tvätta en maskin tvätt, sen är korgen TOM!
Plocka liiiite bara då jag gjorde det mesta igår!
Ringa vänner som jag missunnat=(. Usch på mig! Kanske låter värre än värst, men jag har inte ringt på jätte länge och har dåligt samvete...och jag vet..dom kan ju oxå ringa! "Tror vissa har försökt"

Nu ska jag iaf hoppa in i en dusch för snart står sonens S´s kompis här och då vill jag åtminstone ha kommit i kläderna!


Bye...

Kommentarer
Postat av: STYLE BY B'N

haha.. Det är bra, nyvaken.. somnade sent inatt ska jag säga! Hur mår du idag?



hugs!!!

2009-01-05 @ 12:28:41
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0