Tack söta läsare=)

Så kommer jag in här efter helgen och fick massor av kommentarer att läsa=).
Så söta ni är=)!
Ett stort TACK måste Björn få som har så otroligt många läsare men tog sig tid att skriva här!

Helgen blev så full av en massa att jag inte tog mig tiden alls vid datorn, en datorfri helg med andra ord...
rätt så skönt kan jag säga.
Alla barn var ju här hemma och vi hade en underbar Fredagskväll!
Jag pressade mig att sitta lääänge vid tv:n, ville inte att Freda´n skulle ta slut=0...men visst det gör den ändå!
I Lördags drog vi iväg och STOR handlade, mat för 2 veckor, kanske att jag glömt något men men...
Tycker det är så skönt att få handla för en längre tid så allt finns hemma.
Sonen S ville inte med "tror inte han gillar storhandling" så han fick vara med storesyrran S och sambo B "söta ni"
Sen var vi bara hemma och njöt!
Igår var jag och hjälpte makens morfar med städning igen då, rent och fint där nu...fast faktiskt har han alltid rent och fint!
Pedant karl det där=).

Jaha sen kom Måndag igen då....snabbt det går Fredag och Måndag=///.
Halt har det blivit här, isiga småvägar som man inte gärna går, så nu ginas det över ängar och så...
Hoppas det smälter fort!
Lite snöflingor dalade nu då jag gick hem från dagis, men det lär inte bli något av det...tror jag=).

Maken och barnen är i badhuset...pappadag igen=)....
Själv ska jag ta mig ett fotbad och inte göra så mycket mer....läsa runt i bloggvärlden först....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Cool blogg, gillar du magnus uggla??

2009-01-26 @ 21:35:11
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Annie

Tack! Blev inge stort endast en middag...



Jo, det där med lön, den verkar ju aldrig riktigt räcka.



Kram

2009-01-26 @ 22:08:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: linda

Vet vad du menar med att helgen går fort...



Ja, tyvärr är det nog så illa att jag är på g att bli sjuk..och inte vilken sjuka som helst...utan kräksjukan...urk..mannen fick det nu i natt...och jag flyttade ut i soffan..L

2009-01-27 @ 03:52:03
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Aha en Magnus Uggla älskare :-)

själv gillar jag Kent.



fin blogg du har :-)



// Lisbeth

2009-01-27 @ 11:21:22
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: My

Blogg-fritt kan behövas ibland du. Låter som ni hade en skön helg..

Storhandlar gör jag oxå, men för en vecka i taget, jisses vad kassar det skulle bli annars...

Kram

2009-01-27 @ 11:50:17
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0