Kräk och feber!

Sonen S vaknade natten till Tisdagen med kräks=(.
Jag hade den kvällen mått liiite illa, men det hände inget mer!
Sonen kräktes om vartannat igår, men inget mer nu på 24 tim! Skönt!
Dotter R höll jag hemma ifall att....
Hon fick huvudvärk och feber???
Jag låg hela dagen igår, med benvärk och huvudvärk??? Skumt!
Hade smått ont i magen och fick besöka toan en gång bara.
Så någon typ av magsjuka är det..

Ursäkta mitt bortfall i dagarna, hann inte=/.

Vinter har vi fått, i massor, så vitt och det fortsätter snöa! Våren då???

Jaja...ska tvätta alla sängkläder nu och ska återkomma=).


Kram sötnötter!

Kommentarer
Postat av: Annie

Än har inget hänt här på bra länge...peppar peppar.



Svar:

Hej! Ja det är mycket kul att träffas och lära känna varandra den vägen också.

Men vi kan komma på något sätt att träffas, det lovar jag.

Ja, så mysigt med snö...hatar slask.



Ja, men det är bara ideellt tyvärr.



Kramar

2009-03-11 @ 09:08:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: Linda

Här har vi inte fått någon snö iallafall!

Tur är väl det..

igår lyste till och med solen igenom fönstret här.



Japp, nu är det klart..nu är det bara smärtan jag vill bli av med

2009-03-11 @ 09:15:12
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0