Bingolotto!!!

Någon som kikade på Bingolotto lixom jag??? Vissa vet jag, kan bero på Uggla!
Köpte ingen lott, vilket jag tänkt, men det flög bort. Ana kanske du köpte dig en?
Pratat en stund med L, och ska nog göra det en sväng till snart.

Å min kära vän, du är pigg och glad som alltid! Skönt du slipper dina sprutor nu, känns bra det kan jag tro.
Jaha så då tar du och jag(Å) en sväng ut och går imorgon bitti då! F-n vilka hurt bullar vi är du och jag(hihi)

Nu har jag inget mer för dagen.......



                                                      Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Jag vann 100 kronor och är jätteglad.Det är lite som förnöjer här i livet.Ana

2007-12-10 @ 07:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0