En ny dag och nya tag....

Godmorgon!

Jag gör min gymnastik på morgonen varje dag=), vilket säkert inte alla skulle tro att jag skulle fortsätta med=0,, promenaderna är det värre med, därför beger jag mig ut idag innan L kommer....hoppas ialf att hon kommer=)(gör du väl?)

Behöver långa promenader känner jag...Speciellt nu efter all julmat....den står mig upp i halsen, vill inte ha något mer av sådan mat, kan man kalla julmat för mat egentligen, undra på att magen vänder sig upp och ner, när man blandar så många sorter=/, nej tack nu är det bra!

Min bok..ja....var en som undrade vad den skulle handla om=), Nu är det ju så att jag knåpar redan på 2 böcker, en har jag kommit en bit på och en svissar runt i huvudet och är bara tänkt än så länge=)

Den jag håller på med är en spök variant om en kvinna som köper sig ett hotell någonstans i Sverige=), den ska bli läskig hoppas jag...ibland finns fantasin och ibland kommer jag inte på ett skit=/, men den är en bit på väg och jag hoppas jag hittar mig en sponsor....har lixom inte råd att göra den själv=(.
Ska även söka upp vår författare E. Erikssson, för råd när det gäller vissa saker med den... jag tror han kan bli en stor klippa för mig.
Mer än så avslöjar jag inte om den boken=).

Den andra som svissar runt i huvudet....den ska defenitivt bli en bok, den har redan ett namn, vilket jag behåller för mig själv ett tag till, men den kommer handla om Sveriges dåliga sjuksystem och den sk hjälp man får av försäkringskassan, alltså ingen=/. Jag har funderat på att börja skriva den nu, men samtidigt tror jag det kan bli jobbigt med 2 böcker samtidigt=0, jag får se hur det blir. Ialf älskar jag att skriva=), tycker att jag kunde gjort det lite tidigare bara.
Skrev sist till: Slutet på historien, men kom inte med=(, svårt då jag inte läst någon av dom författare dom hade med=/. Men blir det en ny sådan, hänger jag defenitivt på igen=).


                                                                                     Kram Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0